Re: Desktop????

Autor: Piotr H. <pharasimiuk.XXX_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 15:36:08 MET

Marta napisał(a):
> czy ktos byłby tak uprzejmy wyjasnic mi czym rozni sie Desktop od zwykłego PC-
> ta? czy praca na takim komputerze wymaga jakis specjalnych umiejetności? Jak to
> jest? Co to są właściwie te Desktopy???
> dzieki!
> Marta

Desktop w tym przypadku to komputer "biurkowy".
Duzi producenci komputerow jak HP czy Dell rozrozniaja swoje produkty na
serwery, desktopy i czasami jest jeszcze workstation czyli komputer o
troche lepszych parametrach niz desktop. Wejdz na dell.pl tam to jest
bardzo dobrze przedstawione.
Do obslugi desktopa wymagane sa umiejetnosci obslugi klawiatury i myszki
oraz znajomosc systemu zainstalowanego na danym komputerze.

Powodzenia
PH