Re: 2 rozdz. na TV i monitorze ??

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 16:07:38 MET

> Na tv obraz jest troche bardziej blady, moj telewizor to stary rzęch.
> To jest podobno problem bo z karty wychodzi sygnal NTSC a tv jest PAL,

z tego co wiem to moze byc NTSC i PAL kwestia ustawienia

> trzeba zastosowac przetwornik sygnalu czy cos takiego. Ja kupilem na
> allegro gotowy kabel z takim przetwornikiem.

a co ten przetwornik konkretnie robi?

> Nie wiem czy we wlasciwosciach k.graficznej nie ma osobnej korekcji
> kolorow dla obrazu wyswietlanego na tv.

Cos tam jest ale tego nie moge wyeliminowac, na TV mam taki obraz jakby
bardziej niebieskawy i zamiast brazowego to jest taki zielonkawy.

> Napisy na tv u mnie widac bo mam zainstalowany kodek G400, takze wogole
> nie dotykam zmiany rozdzielczosci wystarczy uruchomic Bestplayera i od
> razu na tv wskakuje obraz pelnoekranowy.

Sciagnalem ten kodek i juz zainstalowalem. Nie mam jednak polskich znakow,
zmienilem w kodeku jezyk na polski i nadal nie mam polskich znakow, wiesz
jak to ustawic?

s.