Re: 2 rozdz. na TV i monitorze ??

Autor: Piotr H. <pharasimiuk.XXX_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 15:23:03 MET

soonic napisał(a):

> jak masz taka sama karte to powiedz mi czy tez masz na TV kolor brazowy w
> postaci zielonkawego, dla przykladu film 'enemy at the gates' na monitorze
> mundury ruskow sa brazowe natomiast na TV mam kolor ktory bardziej
> przypomina zielony. Ogolnie cala gamma kolorow jest inna niz na monitorze,
> czy to tak musi byc czy mozna to jakos skorygowac?

Witam

Na tv obraz jest troche bardziej blady, moj telewizor to stary rzęch.
To jest podobno problem bo z karty wychodzi sygnal NTSC a tv jest PAL,
trzeba zastosowac przetwornik sygnalu czy cos takiego. Ja kupilem na
allegro gotowy kabel z takim przetwornikiem.
Nie wiem czy we wlasciwosciach k.graficznej nie ma osobnej korekcji
kolorow dla obrazu wyswietlanego na tv.

Napisy na tv u mnie widac bo mam zainstalowany kodek G400, takze wogole
nie dotykam zmiany rozdzielczosci wystarczy uruchomic Bestplayera i od
razu na tv wskakuje obraz pelnoekranowy.

Pozdrawiam
PH