Brac za te pieniadze?

Autor: Aksak <lechkawecki_at_interia.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 08:06:06 MET

Witam

Mam mozliwosc zakupu uzywanej płyty ASUS A7N8X-X pod bartona 2800. Teraz
chodzi na kt 400 gigabyte'a i nie wykorzystuje jego mozliwosci. Chce wydac
jak najmniej wiec interesuje mnie czy mozliwosci OC tej plyty sa
wystarczajace. To wersja bez SATA (nie zalezy mi) i dual (tez w zasadzie
groszowe przyspieszenia). Cena to 170 zl - jeszcze na gwarancji.

Pozdro

Aksak

P.S. Jesli ktos ma cos ciekawego na nforce 2 w podobnej cenie to chetnie sie
przyjrze blizej ofercie :)