Re: problem z NEC 3520A

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 00:37:35 MET

Grzegorz Różański wrote:

> Cholera, a juz sie cieszylem, ze moze cos z tego bedzie. Zalatwie to nero
> nowsze i zobacze co sie stanie wiec. To bedzie ostatnia plytka przed
> serwisem - tym razem Verbatim, sprobuje nagrac predkoscia 4x.
> Tak czy siak ASPI adapteca jest, nero bedzie, plytka Verbatim, no jak sie
> nie nagra to cudow nie ma juz...
> Boje sie tylko, ze mialem te problemy z crc przy odczycie. Teraz magluje
> dysk, kopiuje pliki nawet wielkosci 3 GB w jedna i druga strone i nic sie
> nie robi, zadnych bledow... Sam nie wiem co o tym myslec

Miałem podobne problemy z nagrywaniem DVD na Nero przy NEC'u 3500.
Winnym okazała się starsza wersja Nero nieobsługująca napędu - po
upgrade do właściwej, obsługującej dany model wersji wszystko ustąpiło
"jak ręką odjął". Co ciekawe płytki CD w miedzyczasie nagrywały się w
miarę dobrze.
Wszelkie tego typu testy najlepiej robić na dobrej jakości DVD-+RW,
wtedy ryzyko strat jest minimalne, a rezultaty bardziej miarodajne niż
na low-endowych noname'ach ;-)

> pozdrawiam
> Radmor

Powodzenia