Re: problem z NEC 3520A

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 00:00:53 MET

Użytkownik "lev@k" <lew666SPAMBUSTER@op.pl> napisał w wiadomości
news:cubfci$hp6$1@theone.laczpol.net.pl...

> AFAIK Nero ma chyba własne ASPI niezależne od systemowego (plik
> WNASPI32.DLL domyslnie instalowany chyba w C:\Program Files\Ahead\Nero) i
> z tym raczej nie powinno być problemów. Bardziej obstawiałbym że
> wspomniana wersja 6.0.0.1 nie obsługuje poprawnie ww nagrywarki.
>
> Pozdrawiam

Cholera, a juz sie cieszylem, ze moze cos z tego bedzie. Zalatwie to nero
nowsze i zobacze co sie stanie wiec. To bedzie ostatnia plytka przed
serwisem - tym razem Verbatim, sprobuje nagrac predkoscia 4x.
Tak czy siak ASPI adapteca jest, nero bedzie, plytka Verbatim, no jak sie
nie nagra to cudow nie ma juz...
Boje sie tylko, ze mialem te problemy z crc przy odczycie. Teraz magluje
dysk, kopiuje pliki nawet wielkosci 3 GB w jedna i druga strone i nic sie
nie robi, zadnych bledow... Sam nie wiem co o tym myslec

pozdrawiam
Radmor