Re: AverMedia Tc CApture 98 - problem z dzwiekiem pod XP

Autor: szaja <szaja_at_interia.wytnijto.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 21:33:53 MET

> Ale ktory - jest ich mnostow? Ten zwykly v.4.31 to ten, ktory juz
> testowalem.
> Znalazlem wersje 5.2.03.1 - MultiLanguage - ok 50 MB - to instalowales?
> Jaka karte posiadasz?

Kiedys posiadałem jakiegos avera ale nie pamietam jaka to byla wersja czy tv
capture czy tv phone. kupilem ją uzywana i nie posiadala sterownikow
orginalnych. wiec poszukalem na stronie producenta. pod 98 chodzily tylko
przeznaczone do tej karty a pod xp obraz sie na nich pojawial a pozniej
wszystko zawisalo i trzeba bylo restartowac komputer. Zainstalowalem
sterowniki do aver studio (nie pamietam które bo bylo to jakis rok temu) i
wszystko ladnie działało. Poeksperymentuj. Sprawdz rozne wersje.