Re: win98 dziwny komunikat mozesz teraz bezpiecznie wylaczyc komputer

Autor: Green <zdrw.cotrzebausun_at_usunsecochcesz.gazeta.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 21:32:12 MET

W artykule <cua9hl$mv$1@nemesis.news.tpi.pl> tom napisal(a):

> I pewnie tak zrobie, dzieki za sugestie

Na kompie z _rocznym_ zasilaczem Chiefteca 340W
( chyba jest on z ATX??????)
 :)
miałem Win2000.
Bez najmniejszych problemów sie wyłaczał _do końca_.

Czasowo musiałem podpiąć inny dysk z Win98SE. (1.08GB)
System działa oczywiście prawidłowo.
Ale przy wyłaczaniu, na koniec mam komunikat:
Możesz teraz wyłaczyć komputer". Oczywiście - ręcznie.

Czy fakt ten ma coś wspólnego z "młodzieżą" :) ???

Dla przeciwwagi na innym kompu(akurat laptopik to jest)
jest _również_ Win98SE.
I ten systemik wyłacza się do końca bez problemów... :)

Ki czort? :)

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010