Re: notebook: aristo czy acer?

Autor: MAREK M. <marekm_at_marekm.spamstop.giraffe.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 21:21:41 MET

Uzytkownik "uho" <comu@o2.pl> napisal w wiadomosci
news:cu9q94$6gj$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> tak, tego nie wziolem pod uwage, ale kupilem laptopa na ktorego bylo mnie
> miare stac,
> ARISTO chwali sie na swojej stronie certyfikacja ISO, procesow zarzadzania
> firma jak i procesow produkcyjnych, moze choc troche wplywa to na
> polepszenie jakosci ich produktow w ostatnim okresie i przynajmniej przez
> czas obiety gwarancja bede mial pewien spokuj wewnetrzny :),
> pozostalo mi dmuchac i chuchac na maszynke co by sie nie przegrzala :(

ISO odnosi sie do standaryzacji danych procesow w firmie i w zadnym wypadku
nie moze byc brane jako kryterium oceny jakosci produktow danego wytworcy.
Jednakze mentalnosc ludzka jaka jest , kazdy wie, utarlo sie ,iz ISO to
jakac sprawcza moc,dzieki ktorej wszystko staje sie lepsze, z czego
skrzetnie korzystaja marketoidy robiace ludziom (jak widac, skutecznie) wode
z mozgu.

Nie zabieram zdania co do ARISTO (uzywam Fujitsu-Siemens),ale jako ,ze nie
byloby mnie stac na tani produkt (takie produkty kupuje sie "2 razy",jak
mawiaja"), wole dolozyc (znowu nie tak wiele ) i kupic cos w lepszym klasowo
przedziale (zastanawiam sie teraz nad kolejnym F-S lub TOSHIBA)