Re: notebook: aristo czy acer?

Autor: uho <comu_at_o2.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 08:37:21 MET

Adi Cherryson wrote:

> wiec gorszej jakosci podzespoly w laptopie najzwyczajniej na swiecie
> siadaja z przegrzania !
> wiec aby czesci tak nie siadaly trzeba stosowac surowe kryteria doboru
> czesci

tak, tego nie wziolem pod uwage, ale kupilem laptopa na ktorego bylo mnie w
miare stac,
ARISTO chwali sie na swojej stronie certyfikacja ISO, procesow zarzadzania
firma jak i procesow produkcyjnych, moze choc troche wplywa to na
polepszenie jakosci ich produktow w ostatnim okresie i przynajmniej przez
czas obiety gwarancja bede mial pewien spokuj wewnetrzny :),
pozostalo mi dmuchac i chuchac na maszynke co by sie nie przegrzala :(