Totalne spowolnienie

Autor: Magda Lewandowska <magda_lewandowska_at_retsat1.com.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 17:40:34 MET

Witam,
Mam małe pytanko.... od jakiegoś czasu moj komputer koszmarnie spowolnił.
Nigdy nie był super hiper szybkim komputerem ale to co sie z nim w tej
chwili dzieje przechodzi nawet komputery tej klasy...
Najprostrze programiki uruchamiaja się w kilka minut przy niektórych (z
którymi wczesniej nie było problemu) zupełnie się zawiesza..
Może ktoś z Was orientuje się czy może być to wina jakiegoś wirusa, który
namieszał moze biosie (sam dysk był kilkukrotnie formatowany- bez
rezultatów) - moze wyciągnę bateryjke z płyty?? czy może mój leciwy sprzęt
powoli umiera śmiercią naturalną.

Z góry dzięki za odpowiedź

--
Pozdrawiam