temperatura w pomieszczeniu a praca komputera

Autor: hiiho <express22_at_tlen.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 17:37:19 MET

Witam,
przez te mrozy troche się wyziebiło mi się pomieszczenie w którym mam
komputer tzn. jest ok. 16-18 stopni. Włączyłem komputer i doznałem szoku bo
oba wiatraki na zasilaczu i na karcie graficznej zaczęły dziwnie, strasznie
głośno "rzęzić". Teraz się rozgrzały i wszystko jest OK.
Pytanie: czy jest jakaś minimalna temperatura dla pracy komputera, jest to
np. napisane w gwarancji abo gdzieś? Co Wy na to?