Re: Czy nagrywarka używana lepsza niż nowa?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 16:33:13 MET

"Dariusz " ctl3t7$2p3$1@inews.gazeta.pl

> Jak to był Philips to byś miał taką minę :(. Mam w domu kilka urządzeń tej
> firmy i jestem średnio zadowolony :/

To jest Philips, ale wstydliwy. :)
Prawie wszystko, co kupuję, demontuję, oglądam i montuję ponownie. :)
Czasami bywają problemy z plombami, ale... :)

No i ten Philips się nie daje rozebrać, to znaczy nie
potrafię wykręcić jednego wkręta/u, przez co nie potrafię
zobaczyć, co jest wewnątrz obudowy. :) Kupiłem to jako
Philipsa około 1996 roku. W tym samym czasie kupiłem
coś, co korzysta z płytek MO/MD (2.5", 140 MiB -- zapis
magnetopotyczny) firmy Sony i okazało się, że oba te
urządzenia zgodnie ;) czerpią energię życiową
z tego samego zasilacza -- to jest zasilacza
Philipsa. :) (ważne, bo o jedną ,,wtyczkę"
w kontakcie mniej) Walkman (na dyszczki MO/MD)
uległ śmiesznej awarii -- nie chce pracować
wejście cyfrowe, a Diskman pracuje codziennie
po kilka godzin bez zastrzeżeń, choć ma coraz
większe trudności w czytaniu porysowanych płyt. :)

Oba urządzenia przechodziły :) wielokrotnie testy
wstrząśnieniowe ;) (biegałem, słuchając muzyki)
z dobrym skutkiem. :) Oba prawidłowo ładują
standardowe akumulatorki AA/R6, oba prezentują
się w doskonałym stanie, poza tymi wymienionymi
wadami.

> Od kilku lat ( ze cztery ) LG daje 24 miesięczną gwarancję na napędy optyczne

Nawet jeżeli -- to już tego napędu nie mam.
Pytałem sprzedawcę, co mam uczynić i nie
powiedział mi o dłuższej gwarancji, a sam
nie wpadłem na pomysł, aby sprawdzić, gdyż
kupując -- byłem przekonany, iż otrzymałem
gwarancję roczną. :)

Teraz mam dwie Toshiby (czytnik i nagrywarkę) i się cieszę. :)
Czytnik bez trudu pracuje zarówno w poziomie jak i w pionie,
nagrywarka -- nie wiem, czy nagrywa w pionie. :) Oba są cichuteńkie
(o ile nie czytam/piszę mocno niewyważonej płyty) doskonale radzą
sobie z porysowanymi płytami, ładnie wyglądają i nie sprawiają
kłopotów. :)

Bywa...

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'