Re: Czy nagrywarka używana lepsza niż nowa?

Autor: Andrzej <andrzej_i_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 14:21:24 MET

Użytkownik " Marek" <marek9993.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ctl8fd$125$1@inews.gazeta.pl...

> Ja wiem ile kosztują nówki i dlatego skoro używany Philips dwukrotnie
> w krótkim odstępie czasu poszedł na aukcji za podobną cenę,
> to zacząłem podejżewać, że to jest spowodowane dużą różnicą jakości
> na korzyść używanego Philipsa.
>
> Marek

czy sadzisz, ze filips uzywa jakis supermegawytrzymalkych laserow? nie
wszyscy producenci robia z tej samej tajwanskiej masowki przyklejajac
etykiety
jesli myslisz, ze wysluzony filips moze dluzej nagrywac plyty niz nowy lg
czy liteon, to sie mylisz i myla sie osoby licytujace za tak wiele uzywane
nagrywarki
dla mnie uzywana nagrywarka niezaleznie od tego co mowi uzytkownik warta
jest nie wiecej niz 25 zl i to pod warunkiem, ze nie byla rozbierana w celu
przeczyszczenia lasera

--
Andrzej
[FirstTheyIgnoreYou,ThenTheyLaughAtYou,ThenTheyFightYou,ThenYouWin^GANDHI]