Mysz PS/2 a USB

Autor: Tomek Jarzynka <tomee_at_zmien-TLEN-na-KADU.tlen.net>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 14:29:22 MET

Hej,

do wielu myszy, nawet tych tanich (np. Logitech), dokladany
jest adapter USB->PS/2. Czy siedzi w nim jakakolwiek ektronika,
czy jest to zwyczajna przejsciowka taka jak np. jack-cinch?
Zastanawiam sie, bo mam stara myszke na PS/2, kabel USB od
zepsutej myszki i moze daloby sie to jakos ozenic? :)

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net
"Nie wydaje mi się, by ten fantastycznie cudowny wszechświat, ta ogromna