panel z regulacją obrotów pasujący do Chiefteca BX-a

Autor: Zigi <fire2wallwytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 14:28:09 MET

Mam chiefteca bx-a. Niby fajna buda. Przestrzeni wewnątrz sporo, różne
patetnty ułatwiające montaż podzespołów.
Niestety mam wrażenie że jej kontruktoży nieco zapomnieli dostosować sie do
nowszych czasów. Tu choćby sprawa z niemożliwością używania prostych
wtyczek do dysków SATA.
Sporą wadą jest ograniczona ilość miejsca za przednią klapką. Standardowa
kieszeń na HDD (w standardzie optimusa) nie wlezie. Standardowy panel do
regulacji obrotów wentyli też nie.
 Czy ktoś zna jakieś płaskie panele tego typu które zmieszczą się za ową
nieszczęsną klapkę?
 Do tej pory miałem chrapkę na Thermaltake Hardcano 12 ale i on jest ponoć
ciut za wysoki.

Pozdrawiam
Zigi