Re: chieftec -> tagan....

Autor: Zigi <fire2wallwytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 14:13:46 MET

> nie mam się zamiaru sprzeczać z pewnością doskonale wiesz co masz :)
> chciałem tylko powiedzieć że z moim jest wszystko ok, też mam pasywne
> chłodzenie grafiki i Arctica 4TC i szczerze mówiąc jedyne co teraz słyszę
> mnie wkurza to CDROM i HDD.
> Mam trochę urządzeń na pokładzie ale tylko Celerona 2400.

Ja mimo że mam głośne maxtory (wentyli oprócz tych w zasilaczu nie słychać)
to słyszę swojego chiefteca (420) dość wyraźnie. Może głośność zależy od
egzemplarza ewentualnie od typu budy itp.
I pewnie swojego wymienię na jakąś inną zasiłkę tylko zastanawiam się co
będzie lepsze Tragan czy np Be-quiet 450? Ostatnio pojawił się tez jakiś
Hyper HPU - 4R480 - na benchmarku napisali że ma 14dBA ale to już chyba
pomyłka przy wprowadzaniu danych.

Pozdrawiam
Zigi