Re: 2 Monitory LCD 19, który warto by kupić ??

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 12:25:13 MET

> Nec http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=15763
>
> Phillips http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12029

Oba monitory na zwykłej TN, tego neca mozna kupic za ok 1900zł osobiscie
obudowa neca mi sie podoba (dostał jakąs tam nagrodę za design).

Widziałem tego philipsa i w najnowszym modelu 190S5FS ma matryce okreslaną
jako 12ms. Poza standardową zołcią bieli to całkiem fajnie sie na nim grało.
Niestety nie ma DVI a cena minimalna to ~1500zł)

Za ok 2200zł jest NEC 1970NX z prawdziwą matrycą SIPS:)

GM