Re: 2 Monitory LCD 19, który warto by kupić ??

Autor: Blesso <spam>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 12:46:36 MET

Użytkownik "Gupik" <> napisał
> Witam, czy ktoś z was ma lub używa tych monitorów, bo chciałbym się was
> zapytac jak te modele radzą z odtwarzaniem filmow i w grach, czy jest
______________________________

mam tego Philipsa (12ms)
smuzenia brak -czy w to filamch czy grach
kolory na 4 z minusem
slabe katy (te podane w komputr.. sa nieadekwatene do prawdziwych - bo
podwane przy Cr -6 )
normalnie sa mniejsze
jakosc wykonania nienajgorosza -mozliwosc przeczylenia panelu - przod tyl -
przydaje sie

mi bylo ciezko sie przesiasc na LCD (z 17calowego Samsunga 757)
ale jakos sie przyzwyczajam

ogolnie jesli chodzi o gry i filmy to jest to dobry wybor
jesli zas lubisz soczyste kolory to juz nie bardzo

Blesso