Re: SATA CZY ATA133?

Autor: Panth <panth_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 07:37:19 MET

Szymon Wróblewski napisał(a):

> Czyli znaczy to, ze znalazles taki dysk SATA, ktorego da sie sformatowac
> w ciagu minuty?? Ciekawe co za dysk, ktory podczas testu powierzchni
> potrafi w ciagu jednej sekundy zapisac i odczytac 3907811,2 (srednio dla
> 120G) sektory czyli mniej wiec 3.2GB na sekunde - gratulacje :))
> Pozdrawiam
> Simon
Do tej pory miałem do czynienia z 1 dyskiem SATA, który rzeczywiście
sformatował się w ok. 5-10s :). Ale tylko pierwsza partycja = 12GB.
Podejrzewam, że jakieś "preformatowanie" firmowe było zrobione i z
założeniem pierwszej partycji sobie poradził, a pozostałe jako
niestandardowe (wg. producenta dysk 160GB powinien mieć 1 partycję =
160GB :) - musiał formatować w normalnym czasie.

Paweł Huzar
<panth@poczta.onet.pl>