[NTG] korzysta ktos z XP 64 ?

Autor: allerune <pisz_at_na.gg>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 01:23:49 MET

Przepraszam za nie ta grupe, niestety na ms-windows.winnt nie dostalem
satysfakcjonujacej odpowiedzi, podejrzewam ze ludzie tam po prostu na tyle
dobrym sprzetem nie dysponuja i nie maja jak testowac nowego XPka, ale Wy
oczywiscie macie co pokazac :-D

Wlasnie zasysam najnowsza wersje windowsa xp 64 ze strony microsoftu i
zastanawiam sie czy ktos juz go testowal? Z tego co czytalem to wydajnosc w
grach kiepsciutka z powodu braku odpowiednich sterownikow, ale na szczescie
ja nie grywam zbytnio wiec to pomijam, podobno rosnie wydajnosc w
przetwarzaniu video, na czym by mi bardzo zalezalo wiec zastanawiam sie nad
przesiasciem sie. Pytanie moje natomiast jest takie, co z kompatybilnoscia
software? Czy da sie z tego systemu korzystac jako normalnej platformy
pracy?

pozdrawiam

--
allerune