[POMOCY] Bardzo dziwne zachowanie karty graficznej

Autor: Łukasz <vfglx_at_cbcebfgh.arg>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 00:16:42 MET

Cześć

Mam dość dziwną sytuację, mianowicie mój GeForce 4 Ti 4200 firmy Prolink,
nie chce wystartować po ponownym uruchomieniu komputera tj. po restarcie
systemu. Sytuacja się powtarza gdy wcisnę reset. Natomiast jeśli wyłączę
komputer choćby na 5 sekund, karta bez najmniejszego problemu startuje do
czasu... kolejnego restartu systemu lub resetu. Wygląda to tak iż karta nie
potrafi zainicjować sygnału na monitorze. Kartę sprawdzałem na innym
komputerze - taki sam efekt.

Czy ktoś wie czego to może być przyczyna ?
A może ktoś miał podobny przypadek ?
Pomóżcie.

--
Pozdrawiam