Re: Re: laptop, bateria (chyba padnieta),procesor

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 00:10:41 MET

Bucz wrote:
> sproboj na poczatek odpalic bez bateri... nic mus ie nie stanie...
>
> tak czy siak padla bateria... albo elektronika w bateri...

hmm.. nie jestem pewien czy bez włożonej baterii laptop odpali - nie
wszystkie tak robią, bo często prąd z zasilacza idzie przez baterię do
reszty kompa... ale spróbuj. bateria na 100% do wymiany. a jeżeli chodzi
o cpu to sprawdź w biosie jak masz ustawione opcje oszczędzania energii,
to samo sprawdź w os'ie.
pozdr
szydas