Re: Kupno laptopa rozwazania - potrzebna rada..

Autor: Łukasz Downar <sirdoniu_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 23:30:06 MET

> Jestem na etapie kupna laptopa. Moj budzet jest skromny bo tylko 3000zl.
> Na celwoniku mam Hp Nx9020 lub Aristo Smart300.Glownie bede go
> wykorzystywal do pracy(pisanie aplikacji itp), poczta, strony itp.Nie musi
> byc strasznie silny, wazne aby byl "mobilny". Moj dylemat polega na tym,
> nie wiem czy lepiej kupic markowego Hp`eka czy tego Aristo. Kazdy ma swoje
> wady i zalety. HP- jest markowy co za tym idzie pewnie jakosc wykonania
> jest lepsza i bedzie bardziej zywotny, bezproblemowa gwarancja, wady to
> slabe mozliwosci rozbudowy(w zasadzie zadne, stara plyta bez obslugi
> [...]

Witam
Jeśli zależy Ci na mobilności (czyt. dłuższy czas pracy na baterii) to nie
wahaj się i bierz
tego na płycie Centrino. Jeśli nie jest to pełne Centrino to domyślam się,
że Celeron M.
Nie jest to procesor dużo gorszy od Pentium M i na pewno zaspokoi Twoje
potrzeby.
A co do chipsetu 855 to wydaje mi się, że rzeczywiście wystarczy dorzucić
wewnętrzną karte
WiFi i wszystko będzie OK.

Pozdrawiam
Łukasz