Re: Kupno laptopa rozwazania - potrzebna rada..

Autor: uho <comu_at_o2.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 08:16:10 MET

Walduss wrote:

> Jestem na etapie kupna laptopa. Moj budzet jest skromny bo tylko 3000zl.
> Na celwoniku mam Hp Nx9020 lub Aristo Smart300.Glownie bede go
> wykorzystywal do pracy(pisanie aplikacji itp), poczta, strony itp.Nie musi
> byc strasznie silny, wazne aby byl "mobilny". Moj dylemat polega na tym,
> nie wiem czy lepiej kupic markowego Hp`eka czy tego Aristo. Kazdy ma swoje
> wady i zalety. HP- jest markowy co za tym idzie pewnie jakosc wykonania
> jest lepsza i bedzie bardziej zywotny, bezproblemowa gwarancja, wady to
> slabe mozliwosci rozbudowy(w zasadzie zadne, stara plyta bez obslugi
> [...]

takze zastanawialem sie nad wyborem hp czy aristo, ale wybralem aristo,
dlaczego ?
2 lata gwarancji door-to-door, i855, mniejszy ciezar, jest o 1cm
szczuplejszy, baterie trzymaja kolo 3,5-4h, dysk ma 8mb cache (w hpeq jest
chyba jeszcze 4200rpm nie pameitam) i chyba to wszystko, ja jeszcze wziolem
dodatkowe 256mb ramu, sledzac teraz wypowiedzi co niektorych osob, z reguly
nie polecaja aristo ani zadnej innej malo znanej firmy produkujacej laptopy
na polskim rynku, ja znowu mam go za krotko zeby cokolwiek ci poradzic,
narazie sprawuje sie jak dla mnie rewelacyjnie