Re: GF FX5600 - czy reklamowac?

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 23:14:23 MET
Message-ID: <cu8p8v$ogl$1@atlantis.news.tpi.pl>

Użytkownik "Szacho" <szacho@WyTnijtOgo2.pl> napisał w wiadomości
news:cu0c16$6pt$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
>>
>> No i super... wlasnie sprawdzilem fakture i okazalo sie ze rok od daty
>> zakupu uplynal... w zeszlym tygodniu:( A bylem pewien, ze mam czas do 28
>> lutego... qrde, pamiec mnie zawiodla...
>>
>> Co teraz poradzicie? Jestem ciut zasmucony:(
>
> Leć do sklepu w którym kupiłeś, pogadaj z facetem on na pewno będzie miał
> jeszcze rękojmie u dystrybutora na tą kartę. Sprzedawcy często się tak
> zabezpieczają bo na przykład towar u niego leżał 2 mc-e (i nie mogą dać
> pełnej 2 letniej gwarancji). Umów się z nim że jak dystrybutor tego nie
> przyjmie to sobie darujesz swoją drogą możesz mu dać ze dwie dychy :-)
> jeszcze jedno ewentualnie poproś o jakich dowód że dystrybutor umywa od
> tego ręce.

Nici z reklamacji. Mam jednak pytanie: zauwazylem, ze ilosc przeklaman
zwieksza sie wraz z uplywem czasu obciazenia (grania). Czy w zwiazku z tym
wymiana chlodzenia na jakies wydajne, np
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=434d5f5647415f434f4f4c56495641
moglaby rozwiazac problem? Czy nie warto nawet o tym myslec tylko czekac az
calkiem zdechnie i wtedy kupic cos lepszego?

Pozdrawiam
Brovar
Received on Mon Feb 7 23:15:37 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Feb 2005 - 23:51:10 MET