Re: wydruk z drukarki laserowej - co jest nie tak?

Autor: Red Scorpion <adristan_at_icpnet.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 23:09:43 MET

> Poszła grzałka. Nowa kosztuję z 300zł, najlepiej, jak Ci założą w serwisie
używaną
> (cała drukarka w b. dobrym stanie kosztuje 250-300zł).

Chyba nie jest aż tak źle... Oworzyłem drukarkę, zdjąłem plastik okrywający
grzałkę i co? Brązowa folia grzałki była cała umazana tonerem. Przetarłem
szmatką (nie wszystko zeszło, ale lepiej wygląda), próbny wydruk i...
znacznie lepiej! Już się nie rozmazuje, a papier wychodzący z drukarki jest
wyczuwalnie ciepły. Jakaś rada czym oczyścić tę folię tak, żeby jej nie
uszkodzić?