Re: einhängen- Zawieszenie komputera - hang crash

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 21:24:25 MET

"mulligan" <penffROT13@ynpmcby.arg.cy> w
news:cu8fpn$66o$1@theone.laczpol.net.pl napisał(a):

> chodzi o to ze nie sa idealnie płaskie tylko wybrzuszone z lekka do góry ?

Tak, chodzi o to.

> jesli tak to kilka jest, mozna to wymienić, ile to moze kosztować?

Tak, można to samemu wymienić. Lub jeżeli nie czujesz się na siłach,
to oddaj gdzieś do zakłądu elektronicznego.
Ale zawieszanie kompa jest spowodowane przez te kondensatory właśnie.

--
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000