Re: barton2600xp

Autor: rosak <hatespam-WYTNIJ_at_TO-megapolis.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 17:01:43 MET

Użytkownik "Kamil G." <kamilgrodz@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cu7scp$h6n$1@inews.gazeta.pl...
> witam
> czy ktos moze experymentowal juz z tym prockiem? chodzi mi o informacje
jak
> uwolnic w nim mnoznik (czy wystarczy zamalowac mostki L1, czy to wogole
cos
> da)?
> Athlon 2600XP Barton (512kb cache, 1913 MHz)
> MSI K7N2Delta

1. Malowanie mostków to już historia, na zielonym laminacie nie ma takiej
możliwości ze względu na opór właściwy laminatu który ma wartość podobną do
oporu grafitu którym zazwyczaj maluje się mostki.
2. Jeżeli Twój bartek został wyprodukowany przed 39 tygodniem 2003 roku to
do odblokowania mnożnika wystarczy bardzo prosty drut-mod, jeżeli po-
zapomnij o mnożniku.

Pozdrawiam

------
rosak