Re: odzyskiwanie danych

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 15:15:57 MET

Dnia 7.2.2005, adam napisał(a):

> Partycje zniknęły po zainstalowaniu na podstawowej partycji nowego systemu.
> Był to WinXP. A partycje (wszystkie) były NTFS. Po kilku uruchomieniach
> wszystkie dalsze partycje... po prostu zniknęły.

Wygląda to na utratę tablic partycji, IMHO dane były do odratowania, ale
nie mogę (i pewnie nie tylko ja) tego stwierdzić na 100% nie mając dysku
(teraz to już po "ptokach" - potrzebna byłaby kopia dysku sprzed prób
odzyskiwania).

--
    Michu <michu_l(at)tlen.pl>
"Każda kobieta uważa się za niezastąpioną, choć sądzi,