Re: Czestotliwosc odswiezania!

Autor: tHe mRuWa <mru_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 15:13:32 MET

Użytkownik "RK" <robert.kajdaniak@beztegoneostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cu7rf4$6ql$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To się podepnę - mam Neca ustawionego na rozdzielczość 1280x1024 i
> częstotliwość odświerzania 60 Hz (karta Gforce 2). Nie można tego jakoś
> podkręcić tak, żeby nieco podnieść tą czestotliwość? Te 60 Hz widzę, jak
> mruga.

to po jakiego masz taka rozdzielczosc ustawiona?!?!?!?!
zmniejsz ja albo kup lepsza grafike/monitor

chociaz mi sie to jakies dziwne wydaje zeby na gf2 nie mozna bylo ustawic
85Hz w 1280, pobaw sie np. power strip

a jeszcze jedno jaki to nec, bo moze on po prostu nie moze obsluzyc
takiego odswiezania w tej rozdzielczosci - jesli 15" to normalka,
jesli 17" to w sumie tez mnie to jakos nie dziwi..:)

--
gg