Re: Proszę o rade - karta graficzna

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 11:17:13 MET

aneta napisal tak:

> Co sądzicie o karcie Sapphire ATI RADEON 9550SE 128MB (256bit procesor), DVI
> TV-OUT
> Czy nie bedzie problemu z praca na płycie MSI KT4V?

Problemow nie bedzie....

> Czy to karta ma o wiele gorsze parametry od GF 4200 Ti?

gorsze to napewno tak, 9550SE ma szyne do pamieci 64bit, wiec bedzie slaba
ale za to ma DX9,0 czego Ti4200 nie ma. Jak juz to 9550 bez SE i wtedy jest
lepsza.

> bo rozłancza sie komputer np po odpaleniu winampa czy allplayera.Ale o dziwo
> na innym kompie tego nie robi.
> A tak poza tym to bardzo sie grzeje karta graf i to w sumie kazda załozona
> na tym kompie bo mam akurat zapasowa GF2.
> Na inym kompie juz sie karta nie grzeje.

Przyczyna napewno jest w czyms innym, sterowniki do grafy, plyta glowna,
pamiec, zasilacz, cokolwiek. Metoda eliminacji mozna to sprawdzic
najprosciej.
Sprobuj jakas karte PCI i zobacz czy tez sie komp wylaczy

--
Abit IS7-E; P4 2,6C@3,25; SP-94 + Delta AFB;