Re: SATA CZY ATA133?

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 07:33:37 MET

> Odpiac i potem podpiac mozesz kazdy dysk, pozostaje tylko pytanie czy
> bedziesz mogl to powtorzyc.

Może jest tak w przypadku dysków EIDE
W przypadku interfejsy standardu SATA problem wygląda inaczej
jednym z elementów SATA jest właśnei specyfikacja HotPlug
gwarantująca iż każdy sterownik, oraz każdy dysk standardu SATA
pozwala na odpięcie i podłączenie dysku w trakcie działania komputera.
Tak więc w przypadku SATA nie ma już "rosyjskiej ruletki"
takiej jak w przypadku dysków EIDE.

--
Robert Winkler