Re: LG 4163 - nagrywarka DVD - prośba do użytkowników

Autor: latet <bla_at_bla.bla.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 22:50:30 MET

> ps. i jeszcze pozwolę sobię niezgodzić się z tym, iż nieważna jest
> możliwość zapisu DVD-RAM w LG bardzo chętnie zobaczyłbym takie rozwiązanie
> w NEC-u

No wiesz, jak kupilem LG glownie skuszony tym DVD-RAM.
I fajne to jest, ale bardzo niepraktyczne, a poza tym
plytki 5x sa prawie nie do kupienia i drogie.
No i mam troche danych zgranych na DVD-RAM i co z tego...
nawet tego nie odczytam na zbyt wielu napedach....
Taka egzotyka... przyjemna, ale mało przydatna.

latet