Re: LG 4163 - nagrywarka DVD - prośba do użytkowników

Autor: Calme <_madafakers_at_pf.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 20:53:59 MET

Użytkownik "latet" <bla@bla.bla.pl> napisał w wiadomości
news:cu5s76$5u8$1@host102-ursus.spray.net.pl...

> To wszystko jest niewazne.
> Wazna jest jakosc zapisywanych plyt,
> oraz jakosc korekcji przy odczycie roznych plyt.

hmm zgadzam się w zasadzie - także jeżeli chodzi np o odczyt płyt to proponuję
zobaczyć mojego posta tu na grupie dotyczącego NEC'a 3520 - robiłem takie małe
zestawienie >> z 23 stycznia pt."dla zainteresowanych wyniki testów NEC 3520"
może ktoś by się pokusił o zrobienie czegoś w tym stylu dla tego modelu LG ??

natomiast jeśli chodzi o jakość to narazie do Nec'a naprawdę nie można się
przyczepić nawet do słabych nośników no ale zobaczymy jak będzie za parę lat :)
z tymi płytkami

ps. i jeszcze pozwolę sobię niezgodzić się z tym, iż nieważna jest możliwość
zapisu DVD-RAM w LG bardzo chętnie zobaczyłbym takie rozwiązanie w NEC-u

Pozdrawiam
Calme