Re: reklamować czy nie?

Autor: Nathan <spam_at_fri.jestem>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 22:08:28 MET

slasz napisał(a):

> z tego co pamiętam to mówił że pamięć nie jest firmowa np. Kingston

moze byc OEM, byle sprawny

> obudowa nieciekawe wykonanie jak na mój gust, ale zasilacz 350 W
moze byc i 400 wat, ale jak nie trzyma napiec, to nic nie poradzisz

> bez podkładki też robiła co chciała, a myślę że po instalacji bez zmiany
> ustawień w postaci róznych wymyślnych wskaźników powinna stać w miejscu jak
> mumia (nie ta z filmu)
dokladnie. A podlaczaliscie inna mysze?

> jak pamiętam instalowałem mu najpierw sterowniki płyty, a później grafikę,
> i inne: typu monitor, klawiaturę itd
> nowe stery wgrałem w grafę bo cały czas mi się ona nie podoba, ale nie
> jestem pewny.
czyli teoretycznie wszystko ok. Biorac pod uwage, ze sterowniki pod XP i
98 sa rozne, a na obu systemach wszystko sie sypie - reklamowac.

> jeszcze jedno pytanie czy umieszczenie modułu pamięci ram w 1, 2 czy 3
> podstawce jest znaczące, czy nie spowalnia to kompa?

nie. Czy sprzet jest plombowany - jezeli tak - reklamacja i niech sie nie
wykrecaja...Powodzenia.

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,