Re: reklamować czy nie?

Autor: slasz <slasz_at_neostrada.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 21:09:25 MET

> Moga byc posypane pamieci. Niech sprawdzi np. programem goldmemory.

z tego co pamiętam to mówił że pamięć nie jest firmowa np. Kingston

> Nie napisales jaka obudowa, a wlasciwie zasilacz. Choc rady na tej
> grupie,
> typu zmien zasilacz, urosly do rangi wesolkowatosci i legend, to
> mysle,
> ze to baardzo istotny punkt tego problemu

obudowa nieciekawe wykonanie jak na mój gust, ale zasilacz 350 W

> W xp SP2 czasem tak sie dzieje, ze mysza lata po ekranie, co nie
> powinno miec miejsca w 98. Dla XP rada na tanczaca myche - wylaczyc
> precyzje wskaznika w ustawieniach myszy, w 98 - ?? Moze wina
> podkładki, jezeli myszka optyczna, lub sprawdzic, zcy to samo dzieje
> sie po wygaszeniu "biurkowych" i pokojowych zródeł swiatła

bez podkładki też robiła co chciała, a myślę że po instalacji bez zmiany
ustawień w postaci róznych wymyślnych wskaźników powinna stać w miejscu jak
mumia (nie ta z filmu)

> Reklamowac. Jako atut - niech wlacza komputer przy kumplu i sprobuja w
> cos zagrac...
> ps. mam nadzieje, ze wszystkie sterowniki sa zainstalowane, w
> odpowiedniej kolejnosci, a i poprawki rowniez

jak pamiętam instalowałem mu najpierw sterowniki płyty, a później grafikę,
i inne: typu monitor, klawiaturę itd
nowe stery wgrałem w grafę bo cały czas mi się ona nie podoba, ale nie
jestem pewny.

jeszcze jedno pytanie czy umieszczenie modułu pamięci ram w 1, 2 czy 3
podstawce jest znaczące, czy nie spowalnia to kompa?