Re: SLONA PRAWDA o NAPEDACH

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 21:15:26 MET

Użytkownik "Calme" <calme_won_spam _madafakers@pf.pl> napisał w wiadomości
news:cu5tiq$p2t$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "MojoJojo" <osoba@microsoft.com> napisał w wiadomości

> zaraz zaraz wcale nie porownuje tylko pytam dlaczego nie byly brane pod
> uwage inne firmy to wiesz tak jak by robic zestawienie najlepszych i
> najmniej awaryjnych samochodow na swiecie a nie brac pod uwage
> najdrozszych i najlepszych modeli bo zestawienie bylo robione w
> mozambiku(sorki) gdzie z pewnych powodow nikt nie moze ich sobie kupic bo
> nie ma wystarczajaco kasy albo malo o nich slyszal :) takze takie
> wysuwanie lidera z waskiej grupy jest z gory skazane na ataki :)

> [...]

A ja wam powiem ze w swoim krotkim zyciu widzialem kilka padnietych LG
(cd-romow i cd-rw), jednego Samsunga (jakis cdrom) i... tyle;) A widzialem
napedow troche, moze nie kilkaset ale troche bylo:)

A ja wam zapodam przyklad: od 1996 mam cd-rom Mitsumi (zna ktos?) x4 i...
dziala do tej pory! (tylko trzeba podwazyc czyms tacke, bo sie nie wysuwa,
no i czasem robi dziury w plytach (serio!))... licytujemy sie dalej? :)

Pozdrawiam
Brovar