Re: SLONA PRAWDA o NAPEDACH

Autor: Calme <_madafakers_at_pf.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 21:06:08 MET

Użytkownik "MojoJojo" <osoba@microsoft.com> napisał w wiadomości
news:cu5t23$e5j$1@inews.gazeta.pl...

> nie prównuj Plextora z LG to tak jak porównywać Skode do Merca - zupełnie inny
> target.

zaraz zaraz wcale nie porownuje tylko pytam dlaczego nie byly brane pod uwage
inne firmy to wiesz tak jak by robic zestawienie najlepszych i najmniej
awaryjnych samochodow na swiecie a nie brac pod uwage najdrozszych i najlepszych
modeli bo zestawienie bylo robione w mozambiku(sorki) gdzie z pewnych powodow
nikt nie moze ich sobie kupic bo nie ma wystarczajaco kasy albo malo o nich
slyszal :) takze takie wysuwanie lidera z waskiej grupy jest z gory skazane na
ataki :)

> Zgadzam się z tą opiną miałem 3 wszystkie były szybkie, niezawodne, 100%
> sprawne i pewnie dalej sprawnie pracuja u innych ludzi.

Rowniez mialem LG CDRW x16 ehh :) i tez moge pochwalic ale jak mowie wysuwanie
lidera z czesci firm to nieporozumienie