Re: SLONA PRAWDA o NAPEDACH

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 21:13:18 MET

Dnia Sun, 6 Feb 2005 20:49:19 +0100, _HEARTSHADE_ napisał(a):

> Najlepsza statystyke osiagnal Samsung - 100% cdromow bylo w serwisie / lol

czyli nic sie nie zmienilo od czas gdy pracowalem jako serwisant - 8 lat do
tylu. od tamtego momentu mam gleboka niechec do calej marki samsung (choc
to subiektywna opinia, bo urazow nabylem tylko do dyskow i napedow
wszelakich, wiec nie wiem jak sie maja np. telewizory czy cokolwiek innego
tej firmy). fakt faktem ze jesli chocdzilo o osiagi i specyfikacje
techniczna to nie bylo najgorzej, ale awaryjnosc.... po prostu tragedia to
byla i tyle.