Re: SLONA PRAWDA o NAPEDACH

Autor: dgim <grip5_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 21:43:48 MET

"_HEARTSHADE_" <heartshade@wirtualnapolska.pl> wrote in
news:cu5sbr$ht9$1@news.dialog.net.pl:

> Firme komputerowa prowadze od 5 lat, przez ten
> czas sprzedalem setki napedow roznej masci.
> 90% sprzedanych nagrywarek to LG, potem kilka % LITEON, i na koncu
> SAMSUNG, MSI,TEAC.
>
> I dzisiaj po raz pierwszy od 5 lat dostalem do serwisu nagrywarke LG
> (zaznaczam, ze sprzedawalem
> przez 5 lat i to dobre kilkaset sztuk).
> W przypadku LITEONOW (mowimy o CDRW), sprzedalem ponad 20 sztuk z tego
> 14 juz reklamowalem,a
> pozostale narazie dzialaja.
> Po kilka sztuk sprzedalem rowniez TEACOW i MSI - tutaj narazie nie
> [...]

O nagrywarkach LG niewiele moge powiedziec, gdyz takowej nie mialem, jednakze
przez pewien czas mialem zwykly cd-rom LG 52x, coz, byl to jedyny sprzet tej firmy
jaki do tej pory mialem. Uraz pozostal na tyle duzy, iz jak tylko widze gdzies LG
to przechodze na inna strone. Po 3 miesiacach rozwalila mi plyte w drobny mak,
oddalem rzecz jasna do serwisu, po 2tyg otrzymalem naped niedzialajacy, po
kolejnej reklamacji wszystko chodzilo prawie ok, prawie gdyz nie byl to stan jak
tuz po zakupie,
Pozniej mialem TEAC'a CD-W524E - mieszane uczucia, praktycznie od dnia zakupu
problemy z plytami rw, kiepskie no-name'y - losowe palenie.
Obecenie mam NEC'a ND-3500A - wszystko jest w najlepszym porzadku,
cichutki/bezproblemowy naped. Kumplowi polecilem ND-3520A - rowniez happy.