Re: reklamować czy nie?

Autor: slasz <slasz_at_neostrada.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 18:51:43 MET

> IMHO 256MB pamięci dla kompa z XP to stanowczo za mało. Nie
> wspominając o graniu w jakieś nowsze gry. Grafika też jest stanowczo
> za wolna do grania.

ja mam 256 mb ramek i wszystkie gry które próbowałem zainstalować u kumpla
śmigają aż miło. Pewnie że przyznaję ci rację że to mało, ale nie mów że na
start kompa z 3 -4 grami to nie wystarczy. Co do gray to myślę też tak
samo, a może ktoś ma doświadczenia w tym temacie - co do tej konkretnie
karty jaka jest o niej opinia

> Moim zdaniem:
> 1. Sprawdzić sterowniki grafiki i ewentualnie zainstalować inne, bo
> podejrzewam, że te czarne ekrany raczej z tym mogą być związane, niż z
> "pożeraniem pamięci"
> 2. Mysz pewnie optyczna (to do tego uciekania) - sprawdzić jak będzie
> działała na "jednokolorowym podłożu".. Co do koloru to już się nie
> wypowiadam, bo reguły nie zauwazyłem... Spróbuj na czymś jasnym i
> czymś ciemnym, w miarę możliwości matowym.
>
> Paweł

stery instalowałem do niej różne ale niestety bez widocznych rezultatów, a
myszkę sprawdzę bo że może robić takie problemy z podłożem to nie słyszałem