Re: reklamować czy nie?

Autor: Panth <panth_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 18:30:25 MET

slasz napisał(a):
> Kumpel po długim składaniu kasy kupił wreszcie kompa w takim zestawieniu:
> sempron 2400+box
> płyta Gigabyte 7vt600przc3256 pc400
> dysk kaviar 80 gb wd800 7208 jb 8mb cache
> grafika gf4 5500 128/128 tv/dvi
> nagrywarka liteona sohw 1653 f
> monitor LG lcd
> ram 256 mb
> i wywalił za to grubo ponad 3 tysiące.
> I co się okazuje system od biedy z problemami dał się na nim zainstalować,
> ale o grach i innych programach nie ma mowy. Podczas uruchamiania czegoś
> [...]

Moim zdaniem:
1. Sprawdzić sterowniki grafiki i ewentualnie zainstalować inne, bo
podejrzewam, że te czarne ekrany raczej z tym mogą być związane, niż z
"pożeraniem pamięci"
2. Mysz pewnie optyczna (to do tego uciekania) - sprawdzić jak będzie
działała na "jednokolorowym podłożu".. Co do koloru to już się nie
wypowiadam, bo reguły nie zauwazyłem... Spróbuj na czymś jasnym i czymś
ciemnym, w miarę możliwości matowym.

Paweł