Re: Drukarka drukuje puste strony

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 22:43:31 MET

Dnia Sat, 05 Feb 2005 20:48:34 +0100, Grzegorz napisał(a):

> [..] zestawem ActiveJet [..]
Juz na dwoch drukarkach mialem problem z tuszami tej firmy
zanzczam ze z tuszami a nie wypelniaczmi
w kazdym badz razie objawy identyczne jak u ciebie
pomoc? glowice swojego canona przemylem spirytusem i na razie jakos
dziala chociaz juz powoli pojawiaja sie braki wiec znow bedzie trzeba
operacje powtorzyc. Epson z racji nierozbieralnosci glowicy poszedl do
reklamacji.
Co do wypelniaczy to uzywa ich tylko moja kolezanka z lexmarkiem
tez kupila active jet i nie miala problemow. Nie wiem czy to kwestia jej
szczescia a ty go miales mniej czy moze zamienniki tej firmy maja lepsza
jakosc niz cartridze (to drugie by oznaczalo to na co ci juz tu zwracano
uwage: zapowietrzenie)
pozdrawiam

--
JFK