Drukarka drukuje puste strony

Autor: Grzegorz <prasal_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 20:48:34 MET

Cześć wszystkim!

Mam prawie 5-letnią drukarkę Lexmark Z31. Spisuje się dobrze. Do chwili gdy
podczas drukowania pojawiły się miejscowe liniowe zaniki atramentu
charakterystyczne dla ubytku atramentu w cartidge'u (zaznaczam że nie
musiało to oznaczać rzeczywiście ubytku atramentu). Wyjąłem więc go i
napełniłem (zestawem ActiveJet) co mogło być problemem, bo stosowanym przeze
mnie poraz pierwszy. W instrukcji jednak pisze, że może być stosowany do
cartidge'a 12A1970 (czyli z mojej drukarki). Po włożeniu do drukarki zaczęły
być drukowane puste strony, żadnego śladu atramentu na papierze. Wyczyściłem
najpierw wilgotną szmatką zarówno końcówki w cartidge'u jak i w drukarce.
Bez efektów, nadal drukuje puste strony. Następnie wyczyściłem szmatką
nawilżoną wódką, co również nie zmieniło sytuacji. Zaznaczam że po każdej
takiej operacji włączałem opcję "clean print nozzles" w programie
obsługującym drukarkę.

Jaka może być przyczyna problemu?