Re: Komputronik - Refurbished

Autor: Refurbished <faramirfaramir_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 01:15:55 MET
Message-ID: <cu137r$rn3$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Michal Bien <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał(a):
> > Liczyłem na szybkie załatwienie sprawy, zwłaszcza, że byłem ich
> > stałym klientem, a na dysku miałem ważne dane. Po jakimś czasie
> > przyszla odpowiedź - nie uznają reklamacji, bo... dysk "samodzielnie
> > wymontowałem z komputera" i "Klient traci przyslugujace mu uprawnienia
> > w przypadku zerwania plomb lub samodzielnego montowania czy tez
> > demontowania czesci komputera". Wiadomo, że jest osobna gwarancja na
> > zestaw, osobna na części.
>
> Co to znaczy "wiuadomo"? Nie ma juz praktyczine typowej, ustawowej
> gwarancji. Wszystko zalezy od postanowien umowy gwarancyjnej - jesli
> statuuje ona, iz tracisz calosc uprawnien z gwarancji wskutek zerwania
> plomb to jest to prawnie skuteczne.
> Nie stoi to na przeszkodze reklamowaniu dysku w trybie zgodnosci
> z umowa. Co prawda przy dysku mneij korzystne - bo tylko 2 lata okres
> obowiazyania - dyski maja zazwyczaj 3-5 lat gwarancji, ale lepsze to niz
> nic. Dodatkowo w ciagu pierwszych 6 misiecy istnieje domnimanie, iz
usterka
> powstala wskutek wad produktu. Aby to obalic sprzedawca musialby
przedlozyc
> Ci ekspertyze wykonana na wlasny koszt. Tak wiec pod zadnym pozorem nie
daj
> sobie wmowic ze tracisz to uprawnienie bo zdjales plombe.
> I jeszcze jdna sprawa - jesli dysk zostanie wymieniony a nie naprawiony -
> musi byc wymieniony na _NOWY_.
>
> > Zresztą - gwarancja nie ma tu nic do rzeczy, sprzedali mi dysk
> > "Refurbished" jako nowy. Po prostu ręce opadają. Ostrzegam wszystkich.
> > Refurbished
>
> Jesli to co piszesz to 100% prawda reklamuj dysk w powyzszym trybie
> i opisz sprawe w kilku miejscach w sieci. Zniechecenie potencjalnych
> klientow bedze najlepsza odplata za takie zagrywki.

Dzięki za wypowiedzi.
Zagrywka wyjątkowo bezczelna - powinni wymienić zarówno ze względu na
gwarancję (niby dają osobno na podzespoły, w przypadku tego dysku 3 lata,
mam to na rachunku), jak i ze względu na - jak piszesz - niezgodność z
umową.
Trzeba takie rzeczy opisywać.
Pozdrawiam.

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Received on Sat Feb 5 06:20:37 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Feb 2005 - 06:51:10 MET