Re: laptop - co jeszcze (sprzętowo) wymienić?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 23:18:04 MET

> Mówisz, żeby zmienić na XP?... Wersja z drugiego kompa
> jednostanowiskowa, wiec musielibyśmy nabyć dodatkowo. OEM?

Raczej tak - ale watpie zeby udalo sie kupic XP z dyskiem do lapa...

> Choć biorąc pod uwagę (o ile dobrze zrozumiałam intencje MS), chyba
> przestaną (-li?) robić poprawki do win98. Chyba faktycznie trzeba będzie
> zmienić...

Wiem, ze mieli jakis czas robic, ale nie z tego powodu zrezygnowalem - XP
to zupelnie co innego.
W98 muli (mnie mulil) np. po kilkunastu godzinach pracy (pewnie smiecie w
pamieci i swapie), a moj XP potrafi sobie dzialac tydzien 16h/dobe z
codziennym hibernowaniem i mniej wiecej wlasnie raz na tydzien go
resetuje.

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055