Re: laptop - co jeszcze (sprzętowo) wymienić?

Autor: 'madzik' <madzik.beztego_at_telia.beztego.com>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 23:04:03 MET

Adam:

> Dysk - ma szanse byc szybszy (nie wiem czy do zauwazenia - moze ciut) i
> cichszy.

Na poziom hałasu akurat nie można narzekać. Zmiana szybkości -
podejrzewam, że zauważę. Zapuszczenie antywira to obecnie ponad dwie
godziny bezczynności.

> No i mniej zawodny, jesli mowisz az o bad sectorach ;-)
O to to to ;-)

> RAM jak najbardziej polecam - choc mnie z XP starcza 256.
> Hmm... Wywal W98.
> Zawsze myslalem, ze dla slabszych maszyn to dobre wyjscie ale...
> Juz nigdy wiecej!

Mówisz, żeby zmienić na XP?... Wersja z drugiego kompa
jednostanowiskowa, wiec musielibyśmy nabyć dodatkowo. OEM?

Choć biorąc pod uwagę (o ile dobrze zrozumiałam intencje MS), chyba
przestaną (-li?) robić poprawki do win98. Chyba faktycznie trzeba będzie
zmienić...

> Chyba juz nic sie nie da w nim wymienic - mozesz sprobowac poguglac, czy
> procek nie jest wymienialny, ale to raczej gra nie warta swieczki.

Popytam w takim razie, jak będę ustałać szczegóły co do ramu i dysku.

Bardzo dziekuję Wam za uwagi,
Magda