Re: LCD iiyama, MAG, a może coś innego?

Autor: a <a_at_gazeta.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 19:06:40 MET

Użytkownik "Kazimierz" <gd@filtrantyspamowy.rzeszow.mm.pl> napisał w
wiadomości news:ctvsaa$19j0$1@news.mm.pl...
> Witajcie!
>
> Tematyka ostatnio często pojawiająca się na Grupie.
> Przymierzam się do zakupu monitora LCD 17". Nie jestem raczej na bieżąco z
> nowinkami technicznymi w tym zakresie, a monitor jest mi potrzebny przede
> wszystkim do zastosowań biurowych i Internetu na około 8-10 godzin na
dobę,
> czasami do obejrzenia jakiegoś filmu. Nie mam za bardzo ochoty wgłębiać
się
> we wszelkie tajniki techniczne tych urządzeń - potrzebuję po prostu w
miarę
> [...]

 Być może marka iiyama coś znaczyła, dzisiaj uważam, że jej jakość jest
beznadziejna i jestem z tego powodu zawiedziony. Po przeczytaniu kilku
testów, porównaniu bezpośrednio w sklepach parametrów paneli LCD oraz
wypowiedzi użytkowników, zdecydowałem się na model E435S. Po obejrzeniu
kilku sztuk z różnej serii nie wybrałem żadnej, ponieważ były wadliwe, obok
klient reklamował iiyamę 3-raz i już zrezygnowany prosił o wymianę na inną
markę. Sprzedawcy, sprawiali wrażenie zaskoczonych zaistniałą sytuacją.
Z iiyamy już zostałem wyleczony:-)
P.S.
Zdecydowałem się na Samsunga 710N
a.