LCD iiyama, MAG, a może coś innego?

Autor: Kazimierz <gd_at_filtrantyspamowy.rzeszow.mm.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 14:11:33 MET

Witajcie!

Tematyka ostatnio często pojawiająca się na Grupie.
Przymierzam się do zakupu monitora LCD 17". Nie jestem raczej na bieżąco z
nowinkami technicznymi w tym zakresie, a monitor jest mi potrzebny przede
wszystkim do zastosowań biurowych i Internetu na około 8-10 godzin na dobę,
czasami do obejrzenia jakiegoś filmu. Nie mam za bardzo ochoty wgłębiać się
we wszelkie tajniki techniczne tych urządzeń - potrzebuję po prostu w miarę
dobrego monitora po dobrej cenie. Przeglądając różne fora dyskusyjne i
oferty sklepów (pod kątem jakości obrazu oraz designu) zdecydowałem się na
iiyamę Pro Lite E430-B. Ale... przypadkiem trafiłem na monitor MAG PS976D
(19") w promocyjnej cenie 2000 zł. I teraz mam pewien dylemat, bo różnica w
cenie dosyć znaczna pomiędzy tym monitorem a 17-tką iiyamy, ale w MAG-u
rewelacyjny obraz, duże kąty widzenia, no i zawsze to większy monitor.
Design też znakomity. Możecie mi coś poradzić w tej kwestii?

Za wszelkie opinie dziękuję i pozdrawiam,
Kazimierz